Apple iWatch, 2013 Sonunda Satışa Çıkarabilir

 


Apple’ın, akıllı telefonlardan sonra gö ünü farklı teknolojik ciha lara çevirdiğini bilmeyen yok gibi ve bu ciha lardan bir tanesi de iWatch. Apple’ın saat şeklinde akıllı telefonu iWatch heyecanla bekleniyor ve detaylarda yavaş yavaş ortaya çıkıyor.


Geçtiğimi sene gündemde iPhone 5 vardı ve gündemi çok ciddi bir şekilde meşgul etti. Ö ellikle iPhone 5′in tanıtım lansmanına kadar ortalıkta o kadar spekülasyon dolaştı ki, iPhone 5 bir efsaneye dönüştü. Lansmanla birlikte, telefonun gerçek ö ellikleri ve tasarımı ortaya çıktığında, iPhone 5 ba ı kesimler tarafından yerden yere vuruldu.


Aslında iPhone 5′i yerden yere vuranlardan biri de bendim:) çünkü telefon beklentilerin aksine çok fa la ö ellikle gelmedi ve boyut anlamında sadece dikey büyümeye gitti. Bu durum benim gibi Apple hayranlarını çok ciddi hayal kırıklığına uğrattı. Ne yalan söyleyeyim, iPhone 5 hala beni ce betmiyor ve şu an Samsung Galaxy S IV ve iPhone 6′yı bekliyorum.


Apple şimdi de gündemi iWatch’la meşgül ediyor ve spekülasyonlar hat safhada. iWatch’ın ö ellikleri söylentilerle ortada dolaşıyor. Apple tarafından doğrulanan bir ö ellik aslında yok, sadece tahminler ü erinden iWatch’ın iOS işletim sistemine sahip olacağı ve telefon görüşmesinin yanında, mü ik dinlemek gibi temel ö elliklere sahip olacağını tahmin edebiliri .


iWatch çok farklı renklerde satışa sunulacak ve telefon görüşmesine imkan tanıyacak. Ciha ayrıca sahip olduğu GPS sayesinde koordinatları hesaplayabilecek ve sağlıkla ilgili si e yardımcı olacak. Örnek olarak, benim gibi günde 5km koşuyorsanı , iWatch si e sahip olduğu GPS sayesinde, kaç km koştuğunu u ve ne kadar kalori yaktığını ı hesaplayabilecek.


Aslında yukarıdaki ö ellikler abartı değil. Şu an piyasada profesyonel ciha lar bu işi yapıyor. Garmin gibi spor alanında çok profesyonel firmaların ürettiği saatler sayesinde kalp atışlarını dan; yaktığını kaloriye kadar belirli dataları anali edebiliyorsunu . Ayrıca entegre GPS sayesinde ne kadar süre ve mesafe koştuğunu u hesaplayabiliyorsunu .


Apple yukarıda saydığımı ö ellikleri, multimedya ö ellikleriyle birleştirip çok gelişmiş bir ciha yaparak daha kullanışlı hale getirecek. Son çıkan haberlere göre Apple ciha ın üretim sürecine geçti ve 2013′ün son çeyreğinde iWatch’ı satışa sunarak çok önemli bir atılım yapacak.


 


 


 



Apple iWatch, 2013 Sonunda Satışa Çıkarabilir

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LinkedIn Refreshed Itself and Inbox

Wireless / Kablosuz Şarj Nedir

Yeni Apple Mac Pro Satışa Çıkıyor