Apple iOS 7 İşletim Sisteminden Beklenenler

Apple 6 ay önce iOS 6 işletim sistemini duyurdu ve ardı ardına gelen birkaç güncellemeyle sistem iyi hale getirildi. Apple hayranları, iPhone 6′yla birlikte tanıtılması beklenen iOS 7 işletim sisteminde olması gereken özellikleri bir video çekerek anlattılar.


Ortaya çıkan video sayesinde, Apple’ın yeni nesil işletim sistemi iOS 7 de olması öngörülen özellikleri görüyoruz. Apple önümüzdeki yıl iOS 7 işletim sistemini iPhone 6 ve iPad 5 ile tanıtabilir. Söylentilerin her zaman doğru çıktığını düşünürsek bu haberin de doğruluğundan şüphe etmememiz gerekiyor.


Video’nun yaratıcısı  Federico Bianco, iOS 7′de olmasını istediği ve hayal ettiği özellikler için bir video hazırladı ve bunu youtube aracılığıyla tüm dünyayla paylaştı. Video’yu izledikten sonra kafanızda bazı şeyler canlanıyor. Belki bu video’yu Apple yetkilileri izledikten sonra aaa bu özelliği de yeni işletim sistemine ekleyelim diyebilirler:)


Federico oluşturduğu video’da iPhone 5 üzerinden hayal ettiği özelliği tanıtıyor. Bu özelliklerden bazıları kilit ekranının kişiye göre düzenlenmesi ve kilidi açmadan arama yapma özelliğini görebilirsiniz. Ayrıca yine ekran kilidinden Wi-Fi gibi özellikleri de kapatıp açabileceksiniz.


Yukarıdaki özelliklere ek olarak gelen mesajı okuduktan sonra yine kilit ekranından cevaplayabileceksiniz ve batarya ömrünü daha uzun hale getirmek için özellikleri kısıtlayabileceksiniz. Aslında bu video’da gösterilen özellikleri önümüzdeki günlerde Apple’ın işletim sistemi iOS 7′de görürseniz şaşırmayın.


Apple yeni işletim sistemlerini Dünya Geliştiriciler Konferansında tanıtıyor. Konferans her yaz gerçekleşiyor ve Apple önümüzdeki yaz yeni işletim sistemini tanıtabilir. Bu özellikler de iOS 7 de var olan özellikler olabilir. Söylentilerin artık ne kadar doğru çıktığını anlatmamıza gerek yok diye düşünüyorum! Samsung S4′le ilgili ne söylendiyse gerçekleşti:)


// ]]>


Related-items




Apple iOS 7 İşletim Sisteminden Beklenenler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LinkedIn Refreshed Itself and Inbox

Wireless / Kablosuz Şarj Nedir

Yeni Apple Mac Pro Satışa Çıkıyor