Apple iOS 6.1.1 İşletim Sistemini Yayınladı, Batarya ve Performans İyileştirildi

Apple iOS işletim sisteminde güncellemeye gitti ve iOS 6.1.1 işletim sistemini yayınlandı. Bu sürümün yayınlanmasının ana nedeni iPhone 4S’in 3G GSM bağlantısında sıkıntı yaşanması ve bataryanın çabuk bitmesi olarak açıklandı. Ayrıca bu işletim sistemi sürümüyle Microsoft Exchange Bug yani açığı kapatıldı.

Apple bu güncellemeyle ilgili yaptığı açıklamada Microsoft Exchange hesabı ile ilgili bir açık tespit ettiklerini ve bu açığı iOS 6.1 sürümünde düzelttiklerini açıkladı. Microsoft Exchange’deki problem, ajanda uyarılarının tekrar etmesinden kaynaklanıyor ve bu güncellemeyle sorun ortadan kaldırıldı.  Apple çok kısa bir süre önce iOS 6.1.1 güncellemesini yayınladı ve bu güncellemeyle, özellikle iPhone 4S’leri etkileyen 3G GSM hatlarıyla ilgili bağlantı sorunları giderildi.

Yukarıda Microsoft Exchange ile ilgili sorunun detayını Apple web sitesinde açıkladı. iPhone ve iPad’ler bu açık sayesinde sürekli server’a bağlanmaya çalışıyor ve bu da  telefonun şarjının daha hızlı bitmesine neden oluyor ve ayrıca cihazların performansını etkiliyor. Güncellemeden sonra, Apple’ın önerisi aşağıdaki yöntemi uygulayarak ajandayı on ve off komutuna getirmek.

Go to Settings > Mail, Contacts, Calendars  ( Ayarlara >  )

Select the Exchange account from your Accounts list. ( Exchange hesabı seç )

Turn the switch for Calendars to OFF. ( Ajanda seçeneğini OFF yapın )

Wait ten seconds. ( 10 sn bekleyin )

Turn the switch for Calendars back to ON. ( Tekrar ON hale getirin )

 

Apple, iOS işletim sistemi açıklarına çok hızlı tepki veriyor ve açıkları çok hızlı bir şekilde kapatıyor. Ayrıca Apple tarafından yapılan güncellemelerin çok hızlı ve pratik olarak yüklenmesi de iOS işletim sisteminin çok büyük avantajı. Önümüzdeki günlerde farklı açıkların tespit edilmesi ve kapatılması için iOS işletim sistemi güncellemesi çıkacağına kesin gözüyle bakabiliriz.


Apple iOS 6.1.1 İşletim Sistemini Yayınladı, Batarya ve Performans İyileştirildi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LinkedIn Refreshed Itself and Inbox

Wireless / Kablosuz Şarj Nedir

Yeni Apple Mac Pro Satışa Çıkıyor