iOS 7 Böyle Olacak

Apple’ın yeni işletim sistemi iOS 7 çok yakında tanıtılacak ve özellikleri gün yüzüne çıkmaya başladı. Yukarıdaki konsept videoyu izleyerek yeni işletim sistemi hakkında fikir edinebilirsiniz.


Apple’ın mevcut işletim sistemi iOS 6 güncellemelerle ayakta kalmaya çalışıyor ve yeni cihazlara artık yetersiz kalıyor diyebiliriz. Apple da bu durumun farkında ve yeni işletim sistemi hakkında temel bilgileri sızdırmaya başladı. Bu bilgilere dayanarak iOS 7 için konsept video hazırlandı. Görüntülerde işletim sisteminin daha ferah bir yapısını fark edebilirsiniz.


Simply Zesty isimli dijital medya ajansı yeni işletim sistemi için bir video hazırladı ve iOS işletim sisteminin nasıl bir görünüme sahip olacağını bu videoyla anlatıyorlar. İşletim sistemi görünümü çok ferah ve köşesi yuvarlatılmış objeler kullanılmış. Ekranda anlık hava durumu, tarih ve ajanda gibi bilgileri görebiliyorsunuz.


Aslında bu video iOS 7′nin nasıl olacağı konusunda bir öngörü. İşletim sisteminin nasıl olacağı konusunda en önemli detayları Dünya Mobil Kongresinde öğreneceğiz ve yeni işletim sisteminin bütün özelikleri bu kongrede açığa çıkacak. iPhone 5s ve iOS 7′yi merakla bekleyenlerdenseniz detaylı bilgileri yaviga.com’dan öğreneceksiniz.






Related-items



 



iOS 7 Böyle Olacak

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LinkedIn Refreshed Itself and Inbox

Wireless / Kablosuz Şarj Nedir

Yeni Apple Mac Pro Satışa Çıkıyor