Android ve iOS Rekora Koşuyor

Android ve iOS işletim sistemine sahip mobil cihazların satışları, toplam satışların % 92′sine ulaştı ve bu iki işletim sistemi yakaladıkları satış rakamlarıyla rekora koşuyor.


Mobil cihazların popülaritesinin artmasının ardından; mobil işletim sistemleri de bir o kadar önemli hale geldi. iOS ve Android mobil işletim sistemleri arasında en popüler olan iki sistem.  Bu iki işletim sisteminin satışları; toplam satışların % 92′sine eşit.


2013′ün ilk yarısında gerçekleşen akıllı telefon ve tablet satışlarının yüzde 92′si Android ve iOS işletim sistemi yüklü. Diğer işletim sistemlerinin oranı ise yüzde 8. Windows Mobile, BlackBerry ve Symbian gibi işletim sistemleri bu yüzde 8′lik payı paylaşıyorlar.


Uluslararası Bilgi Birliği ( IDC ) tarafından açıklanan rakamlara göre Apple ve Google’ın toplam satışları 199.5 Milyon adet olarak gerçekleşerek, geçtiğimiz yıla kıyasla % 59 artış gösterdi. Bu satışların % 41′i Android işletim sistemine sahip mobil cihazlar.


Satışlardan en büyük aslan payını ise iOS cihazlar alıyor. iOS işletim sistemi yüklü cihazların liderliği devam ediyor ve iOS 7′nin çıkmasının ardından bu işletim sistemi yüklü cihazların satışlarında patlama yaşanacağı düşünülüyor. iOS 7 işletim sistemiyle gelecek yenilikler ne olacak henüz bilmiyoruz; fakat şimdiden büyük ses getireceğe benziyor.






Related-items




Android ve iOS Rekora Koşuyor

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LinkedIn Refreshed Itself and Inbox

Wireless / Kablosuz Şarj Nedir

Yeni Apple Mac Pro Satışa Çıkıyor