Apple iOS 7 Siyah - Beyaz Renklerle Gelecek

Apple iOS 7 işletim sistemi birkaç ay içinde tanıtılacak. Sisteminin arayüzü siyah, beyaz ve düz olacak. Apple hayranları yeni işletim sistemini merakla bekliyor.


Söylentilere göre Apple iOS 7 ile çok köklü değişiklikler yapacak ve mobil işletim sisteminde devrim yapmaya hazırlanıyor. Yeni işletim sisteminin tasarımı daha sade ve düz olacak. Estetik bir yapıda hazırlanan ara yüz kullanıcılar tarafından ilk başlarda yadırganabilir.


Apple tasarım ve donanım için Jonathan Ive görevlendirdi. Jonathan yazılım konusunda da sorumlu ve sahip olduğu deneyimleri yeni Apple tasarımına yansıtmaya başladı ve yeni iOS 7 Jonathan imzasıyla çıkacak. Yeni konseptte yazılımın siyah, beyaz ve düz bir çizgiye sahip olacağı belirtiliyor.


iOS 7 işletim sistemiyle birçok arayüz de değişecek. Mobil işletim sisteminin takviminden; mail kutusuna kadar kökten değişiklik yapılacak. Geçtiğimiz günlerde yayınlanan konsept video gerçeği yansıtabilir ve iOS 7 işletim sistemini bu şekilde görebiliriz.






Related-items



 


 


 



Apple iOS 7 Siyah - Beyaz Renklerle Gelecek

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LinkedIn Refreshed Itself and Inbox

Wireless / Kablosuz Şarj Nedir

Yeni Apple Mac Pro Satışa Çıkıyor