Android Kamera Samsung Galaxy NX

Samsung Galaxy NX profesyonel fotoğraf dijital fotoğraf makinesi 4.8 inç dokunmatik ekrana sahip olacak. Aslında en büyük bomba ise bu dijital kameranın android işletim sistemine sahip olması. Android işletim sistemi ilk önce akıllı telefonlara girdi ve daha sonra tabletlere, oyun konsollarına ve laptoplara sıçradı. İleride bu işletim sisteminin desktoplara da gireceğine kesin gözüyle bakılıyor.


img_nx_2


Günümüzdeki kameralarda yüksek megapiksel özelliklerine ve hd video çekme gibi son teknolojilerle donatılmış; fakat günümüzdeki kameraların en büyük eksiği internete bağlanamaması ve internetin de artık ne kadar önemli ve etkin güce kavuştuğunu düşünürsek, bu eksiğin kapatılması gerekiyor. Samsung bu noktada çok önemli bir adım atarak geliştirdiği dijital kameraya android işletim sistemi koydu ve bu eksiğin giderilmesine katkıda bulundu.


The Galaxy NX 4.8 inç 1280 x 720 çözünürlüğe sahip dokunmatik LCD ekrana sahip. Kameranın ekranında yansıtmama özelliği bulunuyor ve bu sayede resim çeken kişi kendi görüntüsünü ekranda görmüyor. Kameranın ekran hassasiyeti herhangi bir Galaxy akıllı telefonla aynı ve bu sayede ekran taleplerinize çok çabuk tepki veriyor.


Diğer markaların da Samsung’u takip edeceği kesin gibi.


// ]]>




Android Kamera Samsung Galaxy NX

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LinkedIn Refreshed Itself and Inbox

Wireless / Kablosuz Şarj Nedir

Yeni Apple Mac Pro Satışa Çıkıyor