Android İşletim Sistemli Oyun Konsolu Geliyor OUYA

Android İşletim Sistemine sahip oyun konsoluyla çok kısa bir süre sonra karşılaşacağız. OUYA ismine sahip olacak konsolun işletim sistemi Android olacak.


Proje başlangıç bedeli 1 Milyon $ olarak belirlen android tabanlı işletim sistemi projesi OUYA hayata geçirilmeye hazır. Kickstarter projesi olarak hayata geçirilecek proje sayesinde ücretsiz oyun oynayabileceğimiz oyun konsoluna sahip olabileceğiz.


Oyun konsolları hem çok pahalı; hem de bu konsollar için ihtiyaç duyduğumuz oyunlar da bir o kadar pahalı. Sony ve Microsoft’un tekelinde olan sektör oldukça büyük. Play Station da oynamak için satın aldığınız güncel bir oyunun fiyatı 100 – 200 TL arasında değişiyor ve oyun başına bu fiyatlar çok yüksek.


Oyun konsolu android işletim sistemine sahip olacak ve donanımı da diğer oyun konsollarını aratmayacak. Aslında oyun konsolu üretildi ve 99$ gibi bir ücrete satışa sunuldu. Bu oyun konsolu sayesinde oyunları ücretsiz oynayabileceksiniz ve bir oyuna yüzlerce TL harcamayacaksınız.


http://www.ouya.tv/freethegamesfund/






Related-items



 


 



Android İşletim Sistemli Oyun Konsolu Geliyor OUYA

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LinkedIn Refreshed Itself and Inbox

Wireless / Kablosuz Şarj Nedir

Yeni Apple Mac Pro Satışa Çıkıyor