3D Printer Modaya Yön Verecek

3D Printer teknolojisi yakın gelecekte tüm alanlarda boy gösterecek ve üretimde belirleyici olacak. Oyuncak, maket ve çeşitli plastik gereçlerin üretiminden sonra, şimdi de moda alanında üretim başladı.


3D printer teknolojisi hakkında hiçbir fikriniz olmayabilir veya bu kelimeyi ilk defa duymuş bile olabilirsiniz. 3D printer teknolojisi şu anda adından söz ettirmeye başladı ve 3D Printerlar sayesinde üretilen ürünleri de gördük. Ne yalan söyleyeyim, bu teknolojiyi ilk duyduğumda çok şaşırmış ve sistemin nasıl çalıştığını anlayamamıştım.


Siz de benim gibi şaşıranlardansanız:) Aşağıdaki yazıları okumanızı ve daha detaylı bilgi sahibi olmanızı öneririm; çünkü bu teknoloji geleceğe yön verecek. Nasıl mı? Çok basit..! Özel bir yazıcı sayesinde ( biz 3D printer diyoruz ) 3 boyutlu üretim yapabileceksiniz. Hem de evde kendi başınıza bu üretimi yapmak çok muhteşem bir şey.


Aklınızda otursun diye özet bir tanıtım bilgisi geçmek istiyorum. Mimarlık öğrencisisiniz ve bir proje hazırlıyorsunuz. Bu proje bir binanın çizimi ve sizin bir maket hazırlamanız gerekiyor. Normalde ağaçtan veya farklı bir maketle bu sorunu çözebilirsiniz; fakat çok uzun zaman alacaktır ve çok yetenekli bir usta lazım:) Neyse ki 3D printerlar var. 3D programda yaptığınız tasarımı printera yüklüyorsunuz ve maketiniz hazır.


Bu printerlarda aslında yüzde yüz benzer otomatik silahlar üretildi ve bu silahlarla gerçek atışlar yapıldı. Maket, oyuncak gibi alanlarda da üretim başladı. 3D printerların boyutları da çok küçüldü ve evde bu printerları rahatlıkla kullanabileceksiniz. Bu yazıcılar şimdi moda alanında da kullanılmaya başlandı. 3D Printerla üretilen giysi ve aksesuarlar Hollanda da gerçekleşen bir defilede tanıtıldı.



Üzerinde 12.000 Swarovski taşı olan bir çanta bu yazıcılar sayesinde üretildi ve ortaya çıkan çanta herkesi kendine hayran bıraktı.


front


3D printer teknolojisi gelecekte üretim tekniklerine önemli katkılarda bulunacak ve sektörün iş yapış biçimini baştan aşağıya değiştirecek. Bu teknolojiye uzak kalmayın ve şimdiden yatarım yapmanızı öneriyoruz.






Related-items



 




3D Printer Modaya Yön Verecek

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LinkedIn Refreshed Itself and Inbox

Wireless / Kablosuz Şarj Nedir

Yeni Apple Mac Pro Satışa Çıkıyor