iOS 7'den Beklentilerimiz Neler?

Apple’ın büyük duyurusunu herkes merakla bekliyor. Apple yeni işletim sistemi iOS 7′nin özelliklerini Dünya Mobil Yazılım Geliştiriciler Konferansında açıklayacak.


WWDC 2013 ( WorldWide Developer Conference )  kısaltmasıyla düzenlenen konferans 9 Haziran’da gerçekleşecek ve Apple bu konferansa iOS 7 ve Mac OS işletim sistemleriyle damga vuracak. Bu konferansa damgasını vuracak en önemli gelişme iOS 7 işletim sistemi.


Apple, iOS 7 işletim sistemiyle birlikte çok köklü değişikliğe gidecek. 6 yıldır iPhone’larda ve iPad’lerde kullanılan işletim sistemi baştan aşağı değişiyor. Apple’ın böyle bir karar almasının arkasında rakibi Samsung’un satışlarının artması ve başarılı olması.


Samsung ürettiği telefonlarda Android işletim sistemi kullanıyor ve özellikle Galaxy S4′te kullanılan sistem çok başarılı. S4′ün satışları çok iyi gidiyor ve S3′le gelen başarı devam ediyor. Apple, Samsung’un satışlarından kaygı duyuyor ve bundan dolayı hem donanımsal; hem de yazılımsal yeniliklere gidiyor.


iPhone 5 iyi bir telefon; ama Galaxy S4′le kıyaslayamayız. Çünkü hem donanım; hem de yazılım olarak iPhone 5′ten üstün bir telefon. Tabi ki Apple’ın artıları da var. iOS çok stabil bir sistem ve bunun yanında telefonu tamamen yedeklemenize imkan veren iCloud çok önemli bir özellik. Yine de bunlar Apple’ın elini güçlendirmiyor.


Apple rakiplerinin karşısına daha güçlü çıkmak zorunda. Öncelikle iOS işletim sistemi artık yetersiz ve özelliklerinin geliştirilmesi ve daha elastik hale getirilmeli. Android daha elastik bir işletim sistemi; çünkü telefona doğrudan müzik atabiliyorsunuz. Fakat iOS’ta müzik yüklemek için iTunes’a ihtiyacınız var.


Özellikleri daha da uzatabiliriz; fakat özetlemek gerekirse iOS artık yeterli değil ve Apple da bunu biliyor. iOS 7 işletim sistemi daha farklı ve elastik bir işletim sistemi olacak. Beklentiler bu yönde; fakat Apple iPhone 5′te hayranlarını hayal kırıklığına uğratmıştı. Umarım iOS 7′yle aynı şeyi yapmaz!






Related-items



iOS 7'den Beklentilerimiz Neler?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LinkedIn Refreshed Itself and Inbox

Wireless / Kablosuz Şarj Nedir

Yeni Apple Mac Pro Satışa Çıkıyor