Apple iOS 7 Beta Sürümü Yayınladı

Apple iOS 7′nin merakla beklenen beta sürümünü yayınladı. iPad uyumlu yayınlanan beta sürüm işletim sisteminin tamamen yenilendiğini görüyoruz.


iOS işletim sisteminin artık yenilenmesi gerektiğini aylardır söylüyorduk ve özellikle Samsung Galaxy S4′le iyice ilerleyen Android işletim sistemiyle kıyaslanamaz hale gelmişti. iOS işletim sistemi fleksible olmayan sabit bir işletim sistemi haline dönüşmüştü. Örneğin müzik dosyalarını atmak bile oldukça zordu.


Bu gelişmelerden sonra Apple da artık iOS işletim sisteminin değişmesi gerektiğine karar verdi ve üzerinde çalışmaya başladığı işletim sisteminin özelliklerini tüm dünyaya duyurmak için beta sürümünü yayınladı. iPad uyumlu olarak yayınlanan beta sürümünün ekran görüntülerini aşağıda görebilirsiniz.





  • Başlangıç



    Ios7-1


     







  • Renkler



    Ios7-2


     







  • Ana Ekran



    Ios7-3


     







  • Daha Temiz Görüntüye Sahip Inbox



    Ios7-4


     







  • Etkileşimli Servisler



    Ios7-5


    Flickr and Vimeo join Facebook and Twitter as built-in services.







  • Folders and Control Center



    Ios7-6


     







  • iTunes



    Ios7-11




  • App Store



    Ios7-12




  • Kilit Ekranı



    Ios7-15


     









  • Arama ve Mesaj Kutusu



    Ios7-19


     







  • Calendar / Ajanda



    Ios7-30


     







  • Maps



    Ios7-21


     







  • Saat ve Hesap Makinesi



    Ios7-23


     







  • Alarm ve Geri Sayım



    Ios7-24




  • Safari



    Ios7-26





  •  







iOS 7′nin ekran görüntülerine baktığımızda daha ferah bir tasarım karşımıza çıkıyor. Bu tasarımın ne kadar yeterli olduğu konusunda kuşkularım var. iOS 7 biraz daha geliştirilebilir diye düşünüyorum; fakat beta sürüm olduğu için çok da önyargılı olmak istemiyorum.


Fotoğraflar: www.mashable.com


 




Apple iOS 7 Beta Sürümü Yayınladı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LinkedIn Refreshed Itself and Inbox

Wireless / Kablosuz Şarj Nedir

Yeni Apple Mac Pro Satışa Çıkıyor