Mini Countryman Dijital Sosyal Billboarda Dönüştü

Mini başlattığı yeni bir etkinlikle Mini Countryman modelini dijital sosyal billboarda dönüştürdü ve Tweetlerinizi, Vine ve Facebook paylaşımlarınızı anlık olarak Londra sokaklarında paylaştı.


Mini her zaman olduğu gibi farklı bir marka olduğunu gösterdi. Londra sokaklarında yürüyenler alışılmamış bir etkinliğe şahit oldu. Bir Mini Countryman üzerine döşenen LED ışıklar sayesinde Twitter, Facebook ve Vine paylaşımlarınızı anlık olarak yayınladı.


Sosyal medya kullanıcılarının paylaşımları random bir şekilde seçilerek anlık olarak, dijital billboarda dönüştürülen bir Mini Countryman’in üzerinde yayınlandı. Londra sokaklarında dolaşan Mini Countryman sıradış bir etkinliğe imza attı ve Mini marka imajını daha da güçlendirdi.


Mini bu etkinlik için Creative Ajans KKLD ( http://kkld.net/ ) ile çalıştı ve araca 48.000 adet LED ışık uygulandı. Bu sayede araç dijital bir billboarda dönüştürüldü. Not Normal sloganıyla yola çıkan kampanya oldukça başarılı oldu ve ilgi çekmeye devam ediyor.


Mini müşterileri veya sosyal medya kullanıcıları bu kampanyada yer alabilmek için etkinliğin Facebook ( https://www.facebook.com/MINI/app_483709711716681 ) sitesine giriyorlar ve 4 adımlık süreci tamamladıktan sonra, oluşturdukları videoları ve metinleri araç üzerinde yayınlatabiliyorlar. Facebook uygulaması Mini’s app’tan da #MINIartbeat hastagıyla tweetlerini paylaşabiliyorlar.


mini-1



LED ışıklı araç Mini’nin Not Normal reklam kampanyasının bir parçası ve Londra sokaklarında Ağustos’un 19′una kadar sürecek. Londra’da bulunanlar bu kampanyayı canlı olarak izleyebilir veya kampanyanın bir parçası olabilirler. Eğer Londra’da aracı canlı izleme imkanınız yoksa canlı-izle linkine tıklayarak canlı izleyebilirsiniz.







Related-items




Mini Countryman Dijital Sosyal Billboarda Dönüştü

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LinkedIn Refreshed Itself and Inbox

Wireless / Kablosuz Şarj Nedir

Yeni Apple Mac Pro Satışa Çıkıyor